Den där känslan..

Ni vet den där känslan när man känner att man inte duger till ?
Ni vet den där känslan när man bara vill bort för att ens käraste sårat en djupt i hjärtat ?
Ni vet den där känslan när man klandrar sig själv för att ens käraste bara struntar i en ?
Den känslan...
Varför gjorde du så ?
Varför gjorde du så mot mig ?
Va gjorde jag mot dig ?
Förlåt om jag inte dög för dig..
Förlåt för allt. Men jag gjorde allt för att...
För att...
JAG ÄLSKAR DIG! <3
Ni vet den där känslan när man känner att man inte duger till ?
Ni vet den där känslan när man bara vill bort för att ens käraste sårat en djupt i hjärtat ?
Ni vet den där känslan när man klandrar sig själv för att ens käraste bara struntar i en ?
Den känslan...
Varför gjorde du så ?
Varför gjorde du så mot mig ?
Va gjorde jag mot dig ?
Förlåt om jag inte dög för dig..
Förlåt för allt. Men jag gjorde allt för att...
För att...
JAG ÄLSKAR DIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0